Lämna en kommentar

Idag är en bra dag

Hittills har dagen varit bra.
Även om jag har psykiska problem så är jag ingen knäppskalle även om de tidigare inlägget tyder på det.
Men jag är ganska normal och om du såg mig på stan skulle du aldrig ens tänka på att jag är psykiskt sjuk.
Det är ju sånt som inte syns utåt.

Jag har badat, ska käka något (lutar åt makaroner och köttbullar) och sen ska jag platta håret. ”Wow vilken modemedveten man!” kanske du tänker (ironi). Jag börjar bli långhårig och eftersom jag har väldigt lockigt hår så plattar jag håret lite då och då. Funderar på att klippa mig men jag tror jag ska låta det växa ut ner till axlarna. Funderar även på att gå till en frisör och göra en rakpermanent (stavning?) men har hört att det ska kosta över tusen spänn och då försvinner det efter typ 6 veckor. Känns som att jag skulle kasta bort pengarna på onödiga saker så just nu får jag nöja mig med att försöka göra något snyggt med plattången. Är inte speciellt duktig på det men det ser ok ut.

Kommentera

