Lämna en kommentar

Dagen efter

Jag lever idag. Så jag skar aldrig upp handleden.
Men som jag skrev igår. Jag vill ju egentligen inte dö.
Det som hände igår var både sjukt och skämmigt.
Jag tog för mycket sömnmedicin. (inte dödligt farligt utan bara två tabletter istället för en).
Sen drog jag i mig en hel del alkohol.
Drog i mig en 50cl cider på 4,5%. Sen hade jag Baccardi hemma så jag blandade det med coca cola. Glaset är typ 30cl och jag drack två glas med typ 1/3 eller 1/4 sprit i, resten cola. Så jag fick inte i mig speciellt mycket alkohol. Men för mig var det mycket eftersom jag i stort sett är nykterist. Enda gångerna jag dricker är ett glas champagne på nyårsafton och sen kan det bli några cider på sommaren. Så jag blev berusad på det jag drack igår eftersom jag inte är van vid alkohol.
Det plus medicinerna gav resultatet att när jag vaknade i förmiddags hade jag pissat ner mig.
Inte speciellt roligt men det var bara att göra det bästa av situationen. Har försökt torka madrasserna med en våt handduk och imorgon ska jag tvätta ytterfodralet till bäddmadrassen. Så inatt blir det nog att slagga i soffan.

Har ju iaf lärt mig en läxa.
Blanda inte alkohol med sömnmedel.
Resultatet blir att du inte vaknar när du är pissnödig =P

 

Kommentera

