Lämna en kommentar

Iris

Hade på musik som vanligt, hatar när det blir tyst för när det är tyst så blir man ensam med tankarna och då blir det bara skit av det hela. Hur som helst så hade jag en lång låtlista inlagd på winampen och när jag låg i badet hörde jag den gamla klassikern Iris av Goo Goo Dolls.

”And I don’t want the world to see me
‘Cause I don’t think that they’d understand
When everything’s meant to be broken
I just want you to know who I am ”

Min fråga är bara; Om jag själv inte vet vem jag är då?

Kommentera

