Lämna en kommentar

Glad? Nja…Nöjd? JA!

Jag har inte skurit mig på två-tre dagar.
Känner mig inte glad men jag är nöjd att jag stått emot.
Den enda jag har gjort är att pilla upp gamla sår. Känns skönt när man får tag i en kant på sårskorpan och sen kan riva av hela sårskorpan i ett ryck. Det är smärtsamt, nästan så jag skulle kunna fälla en tår, men samtidigt väldigt, väldigt skönt. Blodigt blir det knappast. Det är mest en vattenliknande vätska från varen i såren.
Så jag börjar gå mer från att känna en frihet av blod till att vilja känna smärta.
Positivt eller negativt?
Vet inte.
Men jag tar med mig att jag inte skurit mig på några dagar. Det är POSITIVT!!

Kommentera

