Lämna en kommentar

Skar mig igen

Trodde jag kunde stå emot men tydligen inte.
Har flera märken på vänstra smalbenet och ett litet på högra underarmen.
Minns inte så mycket av sjävla händelsen eftersom jag tagit sömnmedicin och var ganska borta.
Men jag minns att jag såg en blå ådra som såg ut att ligga ytligt på underarmen.
Ser den nu när jag tittar på den. Det var den jag var ute efter.
Ville att det skulle spruta blod. Men trots att ådran är syns väldigt väl och trots att jag tryckte hårt med rakbladet så kom jag aldrig så djupt ner.

Nu när jag tittar på det är det ganska vackert på nåt sätt.
Ett rakt rött streck över en blå slingrande ådra.
Om man zoomar in på bara det så skulle det kunna vara hämtat från en tavla, fast då skulle det tolkas helt annorlunda.
Då skulle det vara röda och blå streck,  inte blod och blodådror.
Livet är konstigt ibland…

Kommentera

